tirsdag den 23. april 2013

Hockey d. 23 april

Jeg kommer i aften, jeg tror uden mine store drenge.
Oscar fandt en vabel under foden og den må stamme fra hockeyaftenen, jeg spurgte ham om han ikke havde haft sine arbejdsgummisko på, nej sagde han, hvis hande haft dem på, så havde vi fået klø, hvorefter faderen brød ud i høj latter. Den humør har de fra deres far.

Jeg tror ikke at Kim fik det på sin I-Phone, men jeg tror at det var Sigurd der sagde, at vi vandt kun fordi vi var teknisk meget bedre end dem, den lyd fil skulle være blandt top 2 på vores hjemme side.

Så herligt med lidt frisk pust

Vi ses kl 19:55

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jens kommer

Anonym sagde ...

Kim kommer.

Anonym sagde ...

Søren kommer

Anonym sagde ...

Ulf kommer

Alle kan gøre det sagde ...

Afbud fra Per

Anonym sagde ...

Bjarne kommer