fredag den 11. marts 2011

CVR

For at være på forkant med rygter og ikke gøre vores medlemmer utrykke om vi har Bellahøjskole tirsdag kl 20 vil jeg forklare følgende:
Sagen er at jeg ikke fik fornyet vores CVR nr bla. pga deres server til lynservice på Erhvers- og Selskabstyrelsen var ned i uge 8-9.

Men det at vi ikke har noget CVR betyder ingen ting, da vi ikke har nogen under 25 år, samt ikke har nogen handicappede og derfor er vi ikke tilskudsberettiget fra KBH Komm.

Jeg har checket med KBH Komm. og Banken og de skal kun bruge CVR nr. hvis vi har nogen som ovenfor skrevet.

Så bare rolig, formanden har styr på det :O) god week-end

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej formand!

Handicappet!

Er det fysisk eller psykisk? Jeg synes da, jeg kan se flere der har bevægelsesproblemer og også flere der har særlige udfordringer, når kampene spidser til!

Nå, men hvis det ikke tæller, så ses vi tirsdag.