tirsdag den 15. marts 2011

Åbent hus!

Ja – lørdag den 14. maj
på Hvidkildevej 49
fra kl. 14 – kaffe, kage, en kælderkold, et glas vin – kommer du/I senere er der ta´selv bord! – altså med noget god mad ovenpå.

Nå men kom glad, gør mig glad, drik en øl, drik to, nyd et glas vin, bæl en flaske, spis lidt mad, ta´ gerne to gange, syng en sang, find en stol, sæt fut i en diskussion, byd en dame op, skru op for musikken, ta´ en svingom, slap af, nyd din kone/kærste, drik en øl, nyd et glas vin, kommenter vejret, fortæl om din vinterferie (måske skiferie), vær nysgerrig på dem du ikke kender, gå ikke for tidligt hjem!

Sæt X i kalenderen, for jeg glæder mig allerede til at se Dig/Jer d. 14.! - Kh Kim 50 år!!!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Glæder os
Gitte og jeg kommer

Poul sagde ...

Glæder os
Lene og jeg kommer osse

Ulf og Anne sagde ...

Vi er på - gang i den....

Jørgen sagde ...

Vi kommer også 2 stk

Lone og Jørgen

Anonym sagde ...

Vi vil også meget gerne være med til at fejre Kims 50 års fødselsdag.
Berit og Sander