tirsdag den 2. december 2014

hockey d. 2 dec

De 2 sidste gange har vi været 7-8 personer og det er super.

Så i aften runder vi måske de 10 ? der har været knald på med mange gode kampe.

Noget nyt er, at jeg har fået Bellahøjskole til at sætte et Vision system op, som filmer målene, så man kan se om bolden er inde og et Vision ved midterlinjen, dvs at der sidder et kamera ved midten og modsat en rød og grøn lampe der lyser når bolden er over midter linje.
Så er vi ude over at blive, uretfærdigt, bort dømt et supermål i tirsdag.

Det er en formand med visioner om at højne standarden inden for Nord Vest bevæger sig hockey afdeling.

PS jeg kommer i aften.

Formanden

PPS

Kim og Poul er der lås på skabet ?

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak Jørgen.
Jeg synes faktisk også at det var et supermål jeg lavede i tirsdags. Jeg kommer også i aften og tager dommerfløjter med (til alle).
Kim D
Skabet er der styr på, men hvad med nøglekortet?

Formanden sagde ...

Nøglekortet? det er i de bedste lommer og med over alt.

Anonym sagde ...

Jeg kommer.
Ole

Anonym sagde ...

jens kommer

Ulf sagde ...

kommer

Anonym sagde ...

Afbud fra Søren - på gensyn på lørdag.

Anonym sagde ...

Bjarne kommer også med tudekiks til de stakkels bortdømte, som uanset dom, fik læsterlige klø af A kæden

Anonym sagde ...

Sig mig lige engang skulle vi ikke i Bella centret?? Bjarne