onsdag den 12. september 2012

Hockey kamp

Hej Alle

Vi har fået en invitation fra Solrød nystartede hockeyklub.

Det er en kollega til mig som står for holdet og han giver øl bagefter, hvis vi har lyst til at spille imod dem, mere interessant er det, at han lige har bestået dommer eksamen.

Vi spiller 5 på banen ad gang + målmand som vi låner af dem, da det er med udstyr og store mål.
Vi skal have 3-5 udskiftnings spiller med, da der spilles på en håndboldbane.

Stedet er i Solrød og tiden er vi ved at finde ud af, mere om det senere.

Jeg syntes at vi skal tage imod invitationen, det kan godt være at vi får klø, men skidt det er da sjovt at prøve noget nyt, så meld endelig på, så vi kan få det planlagt.

Dette er ikke en joke, som den med hockey pigerne eller hvem det nu var

MVH

FORMANDEN

Husk kontingent. 150 kr

3 kommentarer:

Ulf sagde ...

Jeg er med. Jeg har prøvet at spille på stor bane. det er benhårdt. Vi har virkelig brug for udskiftning, så vi kan næsten ikke blive for mange...

Anonym sagde ...

Hej Jørgen jeg er på. VH Bjarne

poul sagde ...

er med hvis jeg kan den dag i finder ud af