lørdag den 18. december 2010

Jul på østerbro - tirsdag 21.12 kl. 21.30 efter hockey - meld dig!!

Hej drenge og knægte. I er velkomne til en lille juleafslutning på Østerbro, Borgmester Jensens alle 31D 4 sal - lige op ad fælledparken. Vi ses her kl. 21.30 hos mig dvs. tirsdag den 21.12. Jeg køber øl, snaps, sild, ost og brød - THATS IT! Hvis nogen har særlige retter de ønsker at medbringe så er det OK, men ikke nødvendigt. Vil i lige melde jer her på bloggen - så jeg ved hvormange sild jeg skal fange.. Bedste hilsner fra Kristian

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Kristian
Per kommer

Anonym sagde ...

Kommer også - Kim

Anonym sagde ...

Jens kommer

Anonym sagde ...

Sander kommer

Anonym sagde ...

jeg glæder hilsen ole

Alle kan gøre det sagde ...

Jeg kommer også - jeg glæder mig til at møde den anden Ole.
Ole (den ægte vare)

Ulf sagde ...

Kommer - når nu der kommer sild

Anonym sagde ...

Jens spørger: spiller vi så hockey fra 7 eller halv otte og hvor mange kommer der, når det ikke bare gælder om at fede sig ?

Ulf sagde ...

jeg Har talt med Kim - vi mødes kl 19.30 og spiller en god time... Vi skulle være spillere nok