mandag den 8. februar 2010

Kampen om den gule spand....



















Salzbach Komiteen Har erfaret at D.D.P.C.. ( Dejlige Desperate Per Christensen) Har forvildet sig ind på Gyngende juridisk grund, og i sin desperation for at undslippe den gule skygge...... , Har Arme Per prøvet at lave en parallel anordning .... ved at give en hvid spanden videre Til en ikke godkendt kandidat ..... Dette sker uden at Per har det fornødne mandat hertil........
Salzbach Komiteen må henlede opmærksomheden på at sådanne foranstaltninger ikke kan iværksættes uden komiteens godkendelse.
Og slet ikke af en indehaver af titlen.
For en god ordens skyld bekræftes det at det er .... både den gule spand og indehaveren af titlen af den gule spand som er afbilledet på siden.
Komiteen bekræfter at der er tale om en livsvarig titel.... som ikke kan overdrages.

13 kommentarer:

anonoym sagde ...

Meget flot, sober og juridisk korrekt anmærkning som jeg kan til fulde kan støtte kl

poul sagde ...

støtter indlægget vænlig hilsen poul

ulf sagde ...

yes rigtigt - kommer til hockey på tirsdag, bedste hilsner fra Ulf. Tak for turen drenge

Gitte Christensen sagde ...

Ja den er for langt ud Per, det kan selv jeg se, venlig hilsen Gitte

Preben sagde ...

Kommer sjældent her, men Per opfordrede mig, men jeg må sige at hans forsøg på at skubbe spanden hen til Kristian er upassende og uetisk, hilsen Preben

Anonym sagde ...

sur sur sur.
Per per per, kommer vidt omkring..

Alle kan gøre det sagde ...

Ja Helt ærlig.... Per
Hvor desperat kan man være....

Kh Michael

Jørgen sagde ...

Først vil jeg sige at jeg kommer iaften til hockey og så vil jeg sige, at det undre mig at Sallbach komiten havde givet Kristian den gule spand, for den kan ikke vider gives, så nu jeg kan sove roligt igen, godt der kom styr på det og ikke blev rokket ved det.

Søren sagde ...

Kommer til hockey og ser frem til at høre mere om spanden

morten sagde ...

Jeg har kendt Per siden jeg var lille - min far og bror kender ham også - , og han har altid forsøgt at tørre den af på andre!!

Anonym sagde ...

bror har ret, ikke altid men denne gang venlig hilsen Lasse

Anonym sagde ...

jeg støtter til fulde kristian lige i dette tilfælde, men det frigører ham ikke for at være et svin sådan at tilsøle ice & fire skam dig kristian.
Per bør hænge på sin spand til han engang om forhåbentligt mange mange år ikke er mere, og den kan ikke gives videre ellers andre kan opnå denne status den er unik og er vedhæftet per
Kim Ringsted

Anonym sagde ...

kim er dum