onsdag den 9. september 2009

Nominering til "Stjernetræf top 10 "!

Hej alle!
Som tidligere annonceret er der nominering til "Stjernetræf Top 10" i de tre kategorier: "Bedste Stjernestund", "Bedste Stjernepræstation", "Bedste Stjernepræstationskiks". Det står frit for alle at nominere - så kom med jeres bud. Indtil videre er følgende nomineringer klar:

Bedste stjernestund:
Jørgen: "Fremstilling af øl på sten"
Poul/Per: "Sigurds ansigtsmaling"
Poul: Gedden

Bedste stjernepræstation:
Ulf/Kristian: Æggekast
Henrik: Lerdueskydning

Bedste stjernepræstationskiks:
Sander: "Det kan jeg ikke lide - det tør jeg ikke!"
Jens: Muren
Michael: "Anden rundt"
Kristian: Basketball
Michael: Sandslottet

Find gerne inspiration til nomineringer i billedarkivet.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg ved ikke hvem der skal nomineres, men aftenen på Sørens Værtshus i Snogebæk, synes jeg klart var en "Stjernestund". Gåturen hjem langs stranden med genfortællinger af Pers forsøg på at score en kvindelig stomipose gjorde bare aftenen endnu bedre.

Mh Kim

Jørgen sagde ...

Jeg nominerer Kim D i katagorien Stjernestund for " hvafanen ska vi mæ den gamle lortebro, mann"
Det satte det hele lidt i relief, 11 middel gamle mænd gå rundt om en meget gammel og smuk stenbroi det svenske.