tirsdag den 3. marts 2009

Hockey tirsdag 3. marts

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Afbud fra mig

Anonym sagde ...

Jeg kommer og er i top form,
fantastik vejr, fulglene er begyndt at synge i haven, så nærmer stjenestæffet sig

Anonym sagde ...

Søren kommer

Alle kan gøre det sagde ...

Desværre guys. Vasa er overstået, men jeg har pådraget mig en blå tå og en forfærdelig snotnæse.
Have fun
Ole

Anonym sagde ...

Det var godt nok skidt igår, for nogen, så må man jo bare komme igen og gi den gaaaas på næste tirsdag.
Nå undertegnede, Poul og Jens, tja det var så dem, der tog sig en lille en på Staalvand og det var rigtig hyggeligt, for vi kom godt rundt i verden.
¨Nå jeg kommer på TIRSDAG, uden snotnæse og med friske ben

Anonym sagde ...

Kære Jørgen - rart at jeg blev hjemme og ikke forøgede ynken på banen. Snot i rå mængder er ikke fedt for andre end Klenex-fabrikanten. Vi ses tirsdag - med et brag af et oplæg til stjernetræf. Et stjernetræf som vil komme til at træde helt nye stier.

Anonym sagde ...

Det lyder godt Ulf, vi trænger til forandring og Poul var meget lidt informativ når snakken gik på stjernetræf, godt at du er mere klar i spyttet, det vil jeg glæde mig til. Det er også vigtigt at få det at vide i god tid, det er mere om valg af en personlig coach.

Anonym sagde ...

Kim sagde ...
Man kan da heller ikke blive væk uden at ... Nå men, med hensyn til stjernetræf er det ikke sikkert at een coach er nok. Kan henvise til et par stykker hvis nogle får brug. Glæder mig til tirsdag hvor der skal gasses.