torsdag den 27. marts 2008

´The ultimate MTB-tour + frokost

Jeg har truet længe, så her er endelig ugens must-do 2-i-1-tilbud:
Knudshoved Odde er et stykke rendyrket vildmark, der strækker sig 15 km. ud i Smålandshavet. Turen derud er en fantastisk oplevelse. Hvis I vil være med guider jeg, og bagefter spiser vi frokost i vores sommerhus på Ore - Jeres kvinder kunne jo tage med og nyde havet, det gode vejr og et udvalg af NVBS' mandelår.
Forslag til datoer er søndag den 4. maj eller søndag den 18. maj. Lad høre.
Ole

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan 4. maj - Ulf

Alle kan gøre det sagde ...

Jeg kan den 4. maj. Kan måske cykle lidt sammen med Kim. Pouline tager med og måske vi kommer om lørdagen. hilsen kristian

Anonym sagde ...

Hej Ole!
Tak for invitationen og godt initiativ. Jeg kan begge dage og Pia vil gerne med. Og Kristiandu må meget gerne cykle med mig, bare der ikke er noget vrøvl, når du skal vente.
Mange hilsener Kim

Anonym sagde ...

Jeg kan stadig den 4. ( og den 18.) Anne deltager gerne - Ulf