onsdag den 9. januar 2008

Østrig here we come

Hva' så drenge

Så er det snart at de Østrigske alper skal have glæde af vores gode humør.
I modsætning til sidste år er der masser af sne 185 cm på top og ca 30 cm i dal.
Det ser ud til at vi får sne frem til søndag, det er perfekt til at øve teknik :O)
Håber at i glæder jer lige så meget som jeg gør, men det er måske fordi, at jeg kun har haft så kort tid til at glæde mig.
Jeg har fundet ski og støvler frem, danseskoene står parat, jeg har øvet mig i div. dårlige vittighedder, morgenmadsplanen er klar i hovedet, så nu må det godt blive lørdag.
Jeg har fået at vide af min søde kone at jeg skal flyve kl. 13:00 så jeg er i lufthavnen kl 8:00 :O) ? det er gas, jeg er der kl 10:55.

Vi ses

Jørgen

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Jørgen og alle I andre. Jeg glæder mig sgu også. Geden kalder..Skål

Anonym sagde ...

Se i øvrigt billeder fra Salbach under links til højre på siden. Det er muligt at se dem som lysbilledshow