søndag den 25. november 2007

Mudder eller Sand



I dag var vi seks muddermænd på stierne i Hareskoven. Naturen havde lagt et ekstra lag tyndtflydende mudder ud over de i forvejen dybt plørrede stier. Vi fik kæmpet os igennem store dele af Jonstrupvang delen inden regnen igen tog over og sendte os hjemad.

Jeg har et forslag. Ringsted og jeg var i sidste weekend i Tisvilde hegn for at cykle Fallrace. Fordelen ved området er at det er gammelt sandflugtsområde, som er plantet til. Det betyder, at det er rigtig godt drænet - og at man ikke kommer til at køre i mudder (med en enkelt undtagelse). Det tager ca. 30 - 40 min at køre der op. Det er muligt at slutte turen med et cafebesøg inden vi stikker snuden hjemad. Er I interesseret eller ej? Skriv hvilke søndags-datoer i kan - så tager vi en tur, der hvor de fleste kan. Klik på det lille kort - så kan I se 21 km-ruten - som er smuk, afvekslende og mudderfri.

Tryk på kommentar-linket - og meld jer til en tur uden mudder.

6 kommentarer:

Alle kan gøre det sagde ...

Ulf: jeg kan flg dato'er: 9(dårlig ide), 16, 30 dec

Anonym sagde ...

God ide jeg kan d. 16.12- ellers til januar

Anonym sagde ...

den anonyme der kan d. 16 hedder jens

Anonym sagde ...

Hej Drenge.
Jeg er bare på d. 16 dec
Lyder som jeg skal køre jer på røv og albuer, super ide. Lad os komme afsted.

Jørgen

Anonym sagde ...

Jeg kan desværre ikke komme på søndag. vi snakkes ved

Jørgen

Anonym sagde ...

Jens kan desværre ikke søndag-god tur