mandag den 26. april 2010

Lukning af Skolen d. 4 maj

HUSK AT OVERSTÅENDE ER FØRST NÆSTE UGE.

Der er selvfølgelig hockey imorgen og jeg kommer.

Det skal her nævnes at jeg vandt i billiard efter en forrygende ølsmagnings aften på Staalvand, vi, Moffe, Steen, Per, Sander, Jeppe, Michael og Formanden smagte dejligt øl, bla, fra USA, Skovlyst og Fyn. Bunden var lagt med en god Chilli con Carny. Derefter tog vi på et meget røg fyldt Bodestue til en pot billiard, som jeg vandt, det kan godt være at jeg var den eneste der så det. Derefter stod den på Bergs og der var gang i den med masser af 1. g'er.

Det var en hyggelig aften, trist at ikke flere meldte sig og jeg kan se at det er svært at give tilbagemeldinger både til STJERNETRÆF OG CYKLING !!!!

KOM SÅ DRENGE

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jens er tilmeldt cykling, men ryggen kan desværre ikke holde til hockey endnu-så afbud idag d. 27

Anonym sagde ...

Hockey 27 april - afbud fra Søren

Anonym sagde ...

Lasse kommer og tæver alle ;-)
prøver og få en ekstra med.

Anonym sagde ...

morten lasse og christian kommer 27.

poul sagde ...

kommer